Toptarget Online Marketing Ügynökség

Hatékony és pontosan mérhető Google és Facebook kampányok!

Online marketing ügynökséget keres?

Megtudhatja miért érdemes minket választania!
Google Ads kampány
Google Ads kampány kezelés és optimalizálás hatékonyan, magas megtérüléssel.
Facebook kampány
Facebook Ads kampány kezelés és optimalizálás hatékonyan, magas megtérüléssel.
Keresőoptimalizálás - SEO
Részletes weblap elemzés, konkrét javaslatokkal, illetve rendszeres linképítés, mely javítja az oldal elhelyezkedését a Google természetes találatai között.
Wordpress Weblap készítés
Professzionális weblapok készítése Wordpress alapokon. SEO beállítások, hacker védelem, automatikus biztonsági mentések, rendszeres frissítés.
Tartalom Marketing
Jól konvertáló, SEO barát weblap szövegek, hírlevél sorozatok, Facebook posztok írása.
Web analitika
Speciális Google Analytics és Google Tag manager beállítások, mérések beállítása, elemzés.

Mi kell a sikeres Online marketing kampányhoz?

Mindegy, hogy Facebook vagy Google Ads hirdetésről van szó, sikeres online hirdetési kampány több pilléren támaszkodik: elég, ha az egyik kicsit gyengébb és máris veszélybe kerülhet siker.

Elsődleges célunk az Ön sikere, azaz hogy minél több új ügyfelet, minél több bevételt generáljunk Önnek, a lehetőségekhez képest a legalacsonyabb áron. Ezt szem előtt tartva igyekszünk a kampánykezelésen túl rendszeresen további tanácsokkal ellátni.

Mi az amire Önnek is szüksége van egy sikeres online hirdetési kampányhoz?

Olvassa el tanácsainkat!

online marketing ügynökség - Toptarget

Megfelelő weboldal

Egy minőségi weboldal elengedhetetlen egy online kampány sikeréhez. Itt természetesen nem csak a szépségről van szó – bár egy esztétikus, a termékhez/szolgáltatáshoz/célpiachoz illő design is elengedhetetlen!

Online marketing ügynökségünk minden új ügyfélnél megvizsgálja a weboldalt az alábbiak szerint:

  • Be vannak-e állítva a kampány szempontjából fontos mérések, és ha igen, akkor jól működnek-e. Amennyiben szükség van rá, javítjuk őket, vagy elküldjük a megfelelő mérőkódokat a fejlesztői csapatnak.
  • Leteszteljük a kampány során fontos konverziós eseményeket olyan hibákat keresve, amik hatására potenciális ügyfeleket veszíthetünk.
  • Vannak-e olyan tartalmi hiányosságok az oldalon, amik a kampány eredményességét gátolják. Ha hibás és/vagy hiányos termékleírásokat találunk, rögtön jelezzük ezt ügyfeleink felé.
  • Mobilbarát-e a weboldal. Piactól függetlenül egyre erősebb a mobilról történő vásárlás/kapcsolatfelvétel, ami miatt elengedhetetlen a mobilbarát weboldallal rendelkezzen.
25%

Minőségi termék / szolgáltatás

Ez az egyik olyan része a kampánynak, ami 100%-ban az ügyfél “feladata" – garantálni a termék minőségét. Minél jobb minőségű a termék, annál könnyebb eredményes kampányt futtatni. Természetesen mit sem ér a minőségi termék, ha az nincs megfelelően tálalva (weboldal) és kommunikálva (ajánlat és termékleírás).

Új ügyfeleinknek a kampányok indulása előtt ezt is megvizsgáljuk (felhasználva a megbeszélések során kapott információkat is) és megállapítjuk a piaci helyzetet – szükség esetén jelezzük az esetleges problémákat.

40%

Korrekt ajánlat: ár + szállítás

Többször is tapasztaltuk, hogy azoknak az ügyfeleinknek tudunk igazán sikeres kampányokat beállítani, akik piacképes áron és vonzó szállítási költséggel árulják termékeiket.
Az alacsony bevétel mögött az esetek túlnyomó részében a túlárazott termék és/vagy a túl drága szállítás állt. Egy-egy olcsóbb szállítás mód, összeghatár fölötti ingyenes szállítás, személyes átvételi pontok sokat tudnak segíteni a konverziós ráta növelésében!

Új kampány indítása előtt mindig megvizsgáljuk, hogy az ajánlat megfelelően piacképes-e és szükség esetén javaslatot teszünk ügyfeleink felé a módosításra.

60%

Kölcsönös kommunikáció

Magától értetődő dolognak tűnik, de mégis sokszor ezen tud elcsúszni az eredmény. Fontosnak tartjuk kihangsúlyozni ügyfeleink felé, hogy ha módosulnak az árak, esetleg akción gondolkoznak, akkor azt jelezzék – egyrészt tudunk tanácsot adni az akció részleteit illetően, másrészt gyengíti a kampány teljesítmény, ha nem egységes árakat látnak a felhasználók a hirdetésekben és a weboldalon!

Ezen felül rendszeresen jelezzük ügyfeleink felé tanácsainkat, meglátásainkat a kampányok fejlesztésével kapcsolatosan – legyen szó új célpiacról, vagy új hirdetési megoldásról.

80%

Tervszerű kampány felállítás és hozzáértő optimalizálás

Természetesen mit sem ér a profi weboldal, a lehengerő ajánlat, ha maga a kampány rosszul van felépítve és nem a megfelelő irányba hangolják azt a statisztikai adatok alapján.

Nálunk minden kampány indítást részletes megbeszélések és tervezés előz meg – szükség esetén elküldve az új mérőkódokat, az induláshoz szükséges javítani valók listáját.
Online marketing ügynökségünkben ügyfeleink kampányait nagy tapasztalattal rendelkező (minimum 5 év) kampány menedzserek kezelik minden esetben. Így tudjuk biztosítani a legjobb eredményeket és a változatos hirdetésszövegeket is.

100%

Szeretne sikeres Google és Facebook hirdetéseket?

Írjon nekünk és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy közösen dolgozhassunk a sikeréért!
Élő szóban jobban be tudja mutatni a cégét? Hétköznap 8-16 óra között várjuk hívását!

Munkafolyamatunk avagy így dolgozunk mi!

  • A költség keretet Ön határozza meg, mi azt beállítjuk így a rendszer soha sem fog többet költeni, mint a beállított havi limit.
  • Beállítjuk a földrajzi célzást is, így csak abban a városban jelenik meg a hirdetésed, ahol szeretnéd (vagy x kilométeres körzetben)
  • Lehetőség van hirdetés ütemezésre is, így beállíthatjuk akár azt is, hogy csak 8-18 óráig jelenjenek meg a hirdetések
  • Megválaszthatjuk milyen eszközön jelenjen meg a hirdetésed (pl. okostelefon, tablet, asztali számítógép és laptop)
  • Mindent mi hozunk létre és állítunk be, így Neked semmire sincs gondod.
  • Elvégezzük a kulcsszó kutatást, megírjuk a hirdetés szövegeket, létrehozzuk a képes hirdetéseket is. (mindezt felár nélkül)
  • A legjobb hatékonyság érdekében szűkítéseket állíthatunk be, pl. csak a 40 fölötti nőknek jelenjen meg a hirdetés. (ezt nem feltétlenül Önnek kell kitalálnia, de ha biztos vagy benne, hogy kik veszik a termékét, akkor ez segít)
  • Indulás előtt átvizsgáljuk a weblapját, hogy alkalmas-e a hirdetésekre és ellátjuk jó tanácsokkal, mi az, amit a hirdetések indulása előtt érdemes változtatni.
    • A hatékony, eredményes hirdetések alapja a jól beállított konverzió mérés.
    • Mindent mérünk, ami mérhető, de leginkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy mely beállítás hozta meg a kívánt eredményt, vagyis melyik kulcsszó, melyik hirdetésszöveg mennyi kiadással mennyi bevételt hozott.
    • Indulás előtt átvizsgáljuk a jelenleg beállított méréseket, leteszteljük a vásárlási folyamatot.
    • Ha valahol hibát találunk azt jelezzük, a mérések beállításait kijavítjuk, illetve a szükséges mérőkódokat kigeneráljuk és technikai leírás kíséretében elküldjük az Ön webfejlesztőjének.
    • Ha elakadna, a mi programozóink segítenek a hiba keresésben és a megoldásában.
    • A szerződés megkötése után átvizsgáljuk a jelenlegi hirdetési fiókot, javítjuk a beállítási hibákat, illetve létrehozzuk az új hirdetéseket.
    • Ez után minden héten egyszer optimalizáljuk a beállításokat, vagyis a mérési adatok figyelembe vételével mindig oda csoportosítjuk a napi keret összeget, ami a legtöbb vásárlót-érdeklődőt hozza a lehető legkevesebb anyagi ráfordítással.
  •  

Kiemelt partnereink

Google Ads és Facebook PPC referenciák
hover
hover
hover
hover
hover
hover