Legfrissebb blogbejegyzések

Webshop remarketing – a legjobb megoldás

Ugyan azt a terméket/termékeket szeretnéd újra és újra megmutatni a felhasználónak, amit már megnézett, esetleg a kosárba is rakta? Mivel a legrelevánsabb, ha…
Tovább olvasom

A Remarketingben rejlő lehetőségek

A remarketingről érintőlegesen már beszéltünk, viszont mivel ez egy nagyon is fontos és hasznos célzási lehetőség, ezért egy külön bejegyzést szántunk ennek a…
Tovább olvasom
AdWords kampány kezelés

Változnak a webhelykonverziók az AdWordsben

A Google AdWords rendszere folyamatosan változik. Ez nemcsak a felületre igaz, hanem az algoritmusok fejlesztésére, új funkciók bevezetésére is. Számos újdonság közül, most…
Tovább olvasom

Hogyan hirdesd meg több ezer termékes webshopod?

Mielőtt kétségbeesnél, hogy neked kellene összeszedni minden terméked külön aloldalára vagy kategóriaoldalára landoltató kulcsszavakat, és ebből a termésből felépíteni a kampányokat, hirdetéscsoportokat, a…
Tovább olvasom

Leggyakoribb SEO bakik, amiket nagyon sokan elkövetnek – 2. rész

Vagy kihagynak, nem vesznek figyelembe különböző okok miatt. A hibák mellett néhány eszközt is megemlítünk, ami segíthet javítani számos problémát. Lássuk tehát hogyan…
Tovább olvasom

Facebook hirdetési formák

A Facebook hirdetési rendszer számos lehetőséget kínál nekünk, ami közül könnyű választani, ha ismerjük a kampányunk célját, azaz tudjuk, mit akarunk. A hirdetések…
Tovább olvasom

Leggyakoribb SEO bakik, amiket nagyon sokan elkövetnek – 1. rész

Állandóvá vált az a probléma, mikor az ügyfelünk kéri, hogy indítsunk AdWords kampányokat, és szembesülünk olyan alapvető hibákkal, amik elhárítása elkerülhetetlen, és ami…
Tovább olvasom

Kampánytípusok a Facebook világában

Milyen lehetőségek ismertek a Facebookon, ha kampányt indítasz? Mit kell először fontolóra venni? Milyen kérdések megválaszolása segíthet a döntésben? Mielőtt belevágsz a kampány…
Tovább olvasom