Legfrissebb blogbejegyzések

Mi kell egy sikeres online kampányhoz?

Egy online marketing kampány mindig "több szereplős" játék: a sikerhez mindennek megfelelő összhangban kell lennie. Most összeszedtük azokat a pontokat, amiknek a megfelelő…
Tovább olvasom

Gyakori AdWords kampánybeállítási hibák

Ügyfelek és laikusok is gyakran felteszik nekünk a kérdést: "bonyolult az AdWords használata?" - erre általában azt szoktuk mondani, hogy hasonló egy repülőgép…
Tovább olvasom

Facebook vs. Google AdWords: mikor hol érdemes hirdetni

Azt hiszem, hogy az vitán felül áll, hogy ha ma valaki online hirdetést szeretne feladni, akkor két felület közül választhat: Facebook vagy Google…
Tovább olvasom

Analytics beállításokról

...amit mindenképp tudnod kell Sokszor látjuk új ügyfelek esetén, hogy használják a Google Analytics ingyenes webanalitikai eszközt, de mégis van jó pár alapvető…
Tovább olvasom

Konverziómérés: mi az és mire jó

Nagyon röviden összefoglalva konverziónak azt a felhasználó általi műveletet tekintjük, ami a cég számára értékkel bír. Ezek viszonylag széles skálán mozognak, de alapvetően…
Tovább olvasom

5 alapvető hiba, amit kezdő AdWords hirdetők elkövetnek

Az újdonsült hirdetők számára minden alapvető, az AdWords rendszere által feldobott lehetőségeket választják első kampányuk létrehozásakor. Természetes, hogy a vállalkozás vezetése mellett nem…
Tovább olvasom

Így kerülj fel a Google Térképre

Sokaknak még mindig fejtörést okoz, hogyan jelenhet meg a Google térképen a vállalkozásának a címe. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk, hogyan tudsz regisztrálni és…
Tovább olvasom

Webshop remarketing – a legjobb megoldás

Ugyan azt a terméket/termékeket szeretnéd újra és újra megmutatni a felhasználónak, amit már megnézett, esetleg a kosárba is rakta? Mivel a legrelevánsabb, ha…
Tovább olvasom