Legfrissebb blogbejegyzések

Analytics beállításokról

...amit mindenképp tudnod kell Sokszor látjuk új ügyfelek esetén, hogy használják a Google Analytics ingyenes webanalitikai eszközt, de mégis van jó pár alapvető…
Tovább olvasom

Konverziómérés: mi az és mire jó

Nagyon röviden összefoglalva konverziónak azt a felhasználó általi műveletet tekintjük, ami a cég számára értékkel bír. Ezek viszonylag széles skálán mozognak, de alapvetően…
Tovább olvasom

5 alapvető hiba, amit kezdő AdWords hirdetők elkövetnek

Az újdonsült hirdetők számára minden alapvető, az AdWords rendszere által feldobott lehetőségeket választják első kampányuk létrehozásakor. Természetes, hogy a vállalkozás vezetése mellett nem…
Tovább olvasom

Így kerülj fel a Google Térképre

Sokaknak még mindig fejtörést okoz, hogyan jelenhet meg a Google térképen a vállalkozásának a címe. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk, hogyan tudsz regisztrálni és…
Tovább olvasom

Webshop remarketing – a legjobb megoldás

Ugyan azt a terméket/termékeket szeretnéd újra és újra megmutatni a felhasználónak, amit már megnézett, esetleg a kosárba is rakta? Mivel a legrelevánsabb, ha…
Tovább olvasom

A Remarketingben rejlő lehetőségek

A remarketingről érintőlegesen már beszéltünk, viszont mivel ez egy nagyon is fontos és hasznos célzási lehetőség, ezért egy külön bejegyzést szántunk ennek a…
Tovább olvasom
AdWords kampány kezelés

Változnak a webhelykonverziók az AdWordsben

A Google AdWords rendszere folyamatosan változik. Ez nemcsak a felületre igaz, hanem az algoritmusok fejlesztésére, új funkciók bevezetésére is. Számos újdonság közül, most…
Tovább olvasom

Hogyan hirdesd meg több ezer termékes webshopod?

Mielőtt kétségbeesnél, hogy neked kellene összeszedni minden terméked külön aloldalára vagy kategóriaoldalára landoltató kulcsszavakat, és ebből a termésből felépíteni a kampányokat, hirdetéscsoportokat, a…
Tovább olvasom