Nagy változás a Facebook hirdetésekben: a kampány szintű költségoptimalizálás

Eddig két lehetőségünk volt a Facebook hirdetések büdzséjének optimalizálása: a kampányok és a hirdetéssorozatok szintjén is el tudta osztani a hirdetéskezelő a költségeket az egyes hirdetések között. Tavaly már béta verzióban megjelent az újítás, azonban mostanra élesedett – ezentúl csak kampány szinten optimalizálhatunk. De miért is jó ez?

Kampányszintű költségoptimalizálás

Most már egyedül kampányszinten tudjuk optimalizálni a Facebook hirdetési költségeket. De mit jelent ez? Azt, hogy miután beállítottad, mennyit szeretnél költeni az adott Facebook kampány összes hirdetéssorozatára és hirdetéseire, a Facebook automatikusan és folyamatosan újabb és újabb lehetőségeket keres neked a minél jobb eredmények elérésének érdekében a költségek hirdetések közötti elosztására.

Nagy változás a Facebook hirdetésekben: a kampány szintű költségoptimalizálás
A kép forrása: Social Media Examiner

Baloldalon a régi rendszert láthatod, amikor még az egyes hirdetéssorozatok költségkeretét adtuk meg, jobbra pedig a kampány szintű költségkeret elosztását. Láthatod, hogy mindkét esetben ugyanannyit költesz, azonban míg az első esetben csupán 10 konverziód van, addig a másodikban már 15. A kampány szintű költségoptimalizálás tehát segít neked abban, hogy a büdzsédet még hatékonyabban tudd elkölteni, mint eddig.
Mit eredményez mindez? Hogy újfajta gondolkodásmódra van szükség egy-egy Facebook hirdetési kampány felépítéséhez. Ha túl sok hirdetéssorozatod van, vagy azok nagyon eltérnek egymástól, akkor az egyik ronthatja a másik hatékonyságát.

De hogyan csináld?

Technikailag minden adott számodra – vállalkozáskezelő és hirdetéskezelő fiók, landing, weboldal, kreatívok. Mégse működnek? Biztos, hogy jól kommunikálsz, a megfelelő célközönségnek? Beszéljük át egy online tanácsadás keretében!
Érdekel az online tanácsadás