A Facebook hirdetések kattintási díját a Facebook részére kell fizetni, a kampánykezelés munkadíját pedig nekünk.
Munkánk során jelentősen növeljük a kampányok hatékonyságát, tehát azonos költség mellett Önnek sokkal több bevétele lesz.
A maximális hatékonyság érdekében havonta 4-szer optimalizáljuk a kampányokat és minden ügyfelünk dedikált kampány kezelő szakembert kap.
Nincsenek rejtett költségek és minden kollégánk többéves tapasztalattal rendelkező, magasan kvalifikált szakember.
Tudásunkat folyamatosan szinten tartjuk a belső képzéseknek köszönhetően.
A közös munka elkezdésekor elvégzünk egy egyszeri kampány beállítást, melynek ára 60.000Ft+ÁFA és az alábbiakat tartalmazza:
- Az összes jelenlegi beállítás felülvizsgálata, javítása
- Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, meglévők javítása (bármilyen kampánytípus)
- Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása
- Hirdetési kreatívok elkészítése
- Google Tag Manager összekötése, beállítások elvégzése
- Konverzió mérések beállítása, tesztelése
- Remarketing és dinamikus remarketing beállítása, tesztelése
- Földrajzi célzás beállítása (csak abban az országban, megyében és városban jelenik meg a hirdetése ahol szeretné)
- Eszköz típus beállítása (megjelenjen-e mobilon, tableten, asztali gépen)
- Demográfiai célzás beállítása (kinek jelenjen meg a hirdetés: férfi-nő, hány éves)
- Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan
A kampányok rendszeres optimalizálásának munkadíja a havi költségkeret 15%-a, de minimum 60.000Ft+ÁFA/hó.
– Bármilyen beállítást, új kreatívot, vagy kampány típust kér az minden esetben ingyenes!
– A mérőkódok beépítésében programozói segítséget is nyújtunk, mely szintén ingyenes.
Amennyiben Ön egynél több weblapot illetve hirdetési fiókot szeretne hirdetni és/vagy 3.000.000Ft/hó feletti költségkerettel, kérje speciális ajánlatunkat!
Mennyi a legrövidebb idő, amire kampánykezelést vállalnak?
Nálunk nincs hűségidő. Mi biztosak vagyunk abban, hogy Ön elégedett lesz a munkánkkal és hosszútávon is az ügyfelünk marad.
Én is dolgozhatok közben a kampányokon?
Nem. Amíg együtt dolgozunk, addig mindennemű módosítási igényt nekünk kell elküldenie – és mi majd végrehajtjuk. Ennek az az oka, hogy csak így tudjuk garantálni a megfelelő optimalizálási folyamatot.