A sikeres webshop marketing nem csupán hirdetések futtatása, hanem egy jól átgondolt, stratégia.
A Google és Facebook hirdetéskezelés során mélyrehatóan elemezzük webáruházának technikai és tartalmi helyzetét, céljait, versenytársait és célközönségét, majd folyamatosan optimalizáljuk az eredményesség érdekében.
Célpontban a megtérülés mértéke
Közösen alakítjuk ki azt a stratégiát, amely a leginkább megfelel az igényeinek, és maximalizálja a befektetett marketingbüdzsé megtérülését. Ez a biztos alap, amire a további sikeres lépések épülhetnek.
Tudjuk, hogy a webshop marketing világában könnyű elveszni a sok ígéret és hangzatos kifejezés között. Lehet, hogy voltak már csalódásai, olyan „megoldások”, amelyek nem hozták a várt eredményeket. Éppen ezért nálunk minden egy kötetlen, személyes beszélgetéssel kezdődik.


Mi a webshop marketing?
A webshop marketing az online marketing egy speciális területe, amely kifejezetten a webáruházak igényeire szabott stratégiákat és eszközöket foglalja magában.
Mik a főbb jellemzői?
Míg az általános online marketing célja lehet a márkaismertség növelése, a weboldal látogatottságának fokozása, vagy a lead-generálás, addig a webáruház marketingnek ezeken felül elsődleges célja az azonnali konverzió: a látogatókból olyan vásárlókat kell „varázsolni”, akik nem pusztán bevételt, hanem valódi hasznot hoznak.
Az online vásárlás ugyanis rengeteg adat és feltétel finom összjátékának eredménye.
A potenciális vásárló döntését számtalan tényező befolyásolja: a termék ára, a kínálat, a szállítási feltételek, éppúgy, minta felhasználóbarát kialakítás, a bizalomépítő elemek (pl. vásárlói vélemények, garanciák, netán kuponok) és még sorolhatnánk.Az e-commerce marketing tehát sokkal kifinomultabb hozzáállást kíván.
Az elmúlt években számos webshop marketing stratégiát dolgoztunk ki és folyamatosan fejlesztettünk annak érdekében, hogy maximális megtérülést érjünk el a Google Ads kampányok segítségével.
Ezen erőfeszítéseink eredményeként olyan kampányokat terveztünk és valósítottunk meg, amelyek jelentős mértékben hozzájárultak a webáruházak működésének eredményességéhez és növekedéséhez.
Ügyfeleink számára 20% kedvezményt biztosítunk a Shopping kampányok kattintási költségeiből, így például 500.000 Ft költség esetén a hirdetések 600.000 Ft értékű kattintást generálnak.


Tapasztalatunknak és szaktudásunknak köszönhetően olyan kampányokat alakítunk ki minden ügyfelünknek, amelyek nem csak, hogy megfelelnek a jelenkor piaci igényeinek, de jelentős bevételnövekedést és márkaismertséget is biztosítanak.
Ha szeretné, hogy webáruháza kiemelkedjen a versenytársai közül, bízza ránk a Facebook hirdetéseit, és mi garantáljuk, hogy olyan stratégiát dolgozunk ki, amely maximális megtérülést és növekedést biztosít. Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy üzleti céljait hatékonyan támogassák a közösségi média adta hirdetési lehetőségek! Lépjen velünk kapcsolatba, és tapasztalja meg szolgáltatásaink előnyeit.