Biztos benne hogy jól teljesítenek kampányai és nem lehet többet kihozni belőle?
Mivel profitorientált kampánykezeléssel dolgozunk ezért elsődleges célunk, hogy ügyfeleink részére minél több bevételt generáljunk, a lehető legkisebb költség mellett. Tekintse meg néhány esettanulmányunkat, melyeket valós ügyfelek fiókjaiból hoztunk:
- Szeretne többet kihozni Facebook és/vagy Google hirdetésekből?
- Nem tudja, hogy jól csinálja-e, amit csinál?
- Kíváncsi rá, hogy milyen lehetőségei lennének még a hirdetési rendszerekben?
Ma Magyarországon kevés olyan cég van, aki ne próbálta volna ki a Google vagy a Facebook hirdetési rendszereit.
Ön jelenleg is hirdet ezeken a felületeken? Van egy kiváló ajánlatunk a számára!
Online Marketing Audit szolgáltatásunk keretén belül teljes körűen átnézzük a Google AdWords és/vagy Facebook hirdetési fiókjának beállításait és az ezekkel kapcsolatos mérési beállításokat. Végezetül egy részletes tájékoztató dokumentumban adjuk ezt át Önnek!
Miket vizsgálunk át?
A teljeskörű vizsgálat az alábbi területekre terjed ki:
- Google Ads (Adwords)
- Üzleti célok és a stratégiának megfelelő kampánytípusok vizsgálata (jó típusokat használ-e)
- Kampányok alapvető beállításai (megfelelő alapbeállítások nélkül rengetek pénzt költhet el úgy, hogy nem a célközönségének jelenít meg hirdetéseket)
- Kulcsszavak és egyéb célzási módok vizsgálata (hibák keresése, lehetőségek feltárása, minőségvizsgálat)
- Demográfiai, Eszközhasználati és Geolokációs vizsgálat (valóban a megfelelő célközönségének jeleníti-e meg a hirdetést)
- Mérési szolgáltatásokkal történő összekötés (további hasznos adatokhoz férhet hozzá a Google Analytics és a Search Console segítségével)
- Konverziómérés ellenőrzése (konverziómérés nélkül, vagy hibás konverzióméréssel nem lehet eredmény-orientált, nyereséges kampányt futtatni. A konverziómérésről itt olvashat részletesen)
- Hirdetések átvizsgálása (megfelelő mennyiségű, minőségű és típusú hirdetést használ-e)
- Hirdetésekhez kapcsolódó bővítmények vizsgálata (használatban vannak-e, megfelelő számban és minőségben)
- Facebook és Instagram Hirdetések
- Üzleti célok és a stratégiának megfelelő kampánytípusok vizsgálata (jó típusokat használ-e)
- Kampányok alapvető beállításai (megfelelő alapbeállítások nélkül rengetek pénzt költhet el úgy, hogy nem a célközönségének jelenít meg hirdetéseket)
- Célzási módok vizsgálata (hibák keresése, lehetőségek feltárása, minőségvizsgálat)
- Demográfiai, Eszközhasználati és Geolokációs vizsgálat (valóban a megfelelő célközönségének jeleníti-e meg a hirdetést)
- Konverziómérés ellenőrzése (konverziómérés nélkül, vagy hibás konverzióméréssel nem lehet eredmény-orientált, nyereséges kampányt futtatni. A konverziómérésről itt olvashat részletesen)
- Hirdetések átvizsgálása (megfelelő mennyiségű, minőségű és típusú hirdetést használ-e)
Garancia a jó elemzéshez: 15+ év aktív tapasztalat
Az auditálást végző szakértőink aktív szaktudása 5 – 15 év között van: napi szinten kezelnek országos és nemzetközi szintű kampányokat, akár több milliós költéssel is. Ezen a szinten alapvető elvárás a tökéletes munkavégzés és a legkisebb hiba észrevétele is! Ezt a képességünket alkalmazzuk az Ön fiókjának átvizsgálásakor is: minden hibára fény fog derülni!
Diszkréció és Üzleti titkok megőrzése
Természetesen adatait – céljait, költségkereteit, bevételeit és egyéb, vállalkozásához köthető szenzitív adatot – bizalmasan kezelünk és garantáljuk, hogy azt harmadik fél nem szerezheti meg.
Nem kell attól tartania, hogy vizsgálatunk után azt egy konkurensénél felhasználjuk Ön ellen!
Szolgáltatásunk díja
Különleges ajánlat
Ha most igénybe veszi szolgáltatásunkat és utána úgy dönt, hogy megbíz minket hirdetési kampányának folyamatos kezelésével, akkor az Audit díját teljes mértékben jóváírjuk a havi szolgáltatási díjunkból!
Az Online Marketing Audit szolgáltatásunk díja 60.000 Ft + ÁFA.
Amennyiben teljes körű átnézést kér (AdWords és Facebook fiókra is), úgy a két fiók átvizsgálása kedvezményesen csak 100.000 Ft + ÁFA!