Online Hirdetéskezelés

Az általunk nyújtott Google és Facebook hirdetéskezelés szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:h

  • Facebook Ads, Google Ads, illetve Youtube hirdetési kampányok felállítása
  • Facebook hirdetések optimalizálása
  • Google keresési kampányok optimalizálása
  • Display hálózati kampányok optimalizálása
  • Remarketing, Dinamikus remarketing kampányok optimalizálása
  • Videó kampányok optimalizálása
  • Okostelefon optimalizálása
  • Kulcsszó kutatás
  • Szöveges hirdetések létrehozása
  • Speciális hirdetések létrehozása (pl.: visszaszámlálás promóció végéig)
  • Képes hirdetések létrehozása
  • Hirdetés idegen nyelven
  • Remarketing, konverzió követési kód generálás, a beépített kódok ellenőrzése
  • Programozói segítség a kódok beépítésében
  • Kampányok teljesítményéről kimutatás havonta

Hogyan végezzük a hirdetéskezelést?

  • A költség keretet Ön határozza meg, mi azt beállítjuk így a rendszer soha sem fog többet költeni, mint a beállított napi limit.
  • Beállítjuk a földrajzi célzást is, így csak abban a városban jelenik meg a hirdetése ahol szeretné (vagy x kilométeres körzetben)
  • Lehetőség van hirdetés ütemezésre is, így beállíthatjuk akár azt is, hogy csak 8-18 óráig jelenjenek meg a hirdetések
  • Megválaszthatjuk milyen eszközön jelenjen meg a hirdetése (pl. okostelefon, tablet, asztali számítógép és laptop)
  • Mindent mi hozunk létre és állítunk be, így Önnek semmire sincs gondja.
  • Elvégezzük a kulcsszó kutatást, megírjuk a hirdetés szövegeket, létrehozzuk a képes hirdetéseket is. (mindezt felár nélkül)
  • A legjobb hatékonyság érdekében szűkítéseket állíthatunk be, pl. csak a 40 fölötti nőknek jelenjen meg a hirdetés. (ezt nem feltétlenül Önnek kell kitalálnia, de ha biztos benne, hogy kik veszik a termékét, akkor ez segít)
  • Indulás előtt átvizsgáljuk a weblapját, hogy alkalmas-e a hirdetésekre és ellátjuk jó tanácsokkal, mi az, amit a hirdetések indulása előtt érdemes változtatni.
  • A hatékony, eredményes hirdetések alapja a jól beállított konverzió mérések. Mindent mérünk, ami mérhető, de leginkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy mely beállítás hozta meg a kívánt eredményt, vagyis melyik kulcsszó, melyik hirdetésszöveg mennyi kiadással mennyi bevételt hozott.
  • Indulás előtt átvizsgáljuk a jelenleg beállított méréseit, leteszteljük a vásárlási folyamatot. Ha valahol hibát találunk azt jelezzük, a mérések beállításait kijavítjuk, illetve a szükséges mérőkódokat kigeneráljuk és technikai leírás kíséretében elküldjük az Ön web programozójának. Ha elakadna, a mi programozónk segít a hiba keresésben és a megoldásban.
  • A szerződés megkötése után átvizsgáljuk a jelenlegi hirdetési fiókját, javítjuk a beállítási hibákat, illetve létrehozzuk az új hirdetéseket.
  • Ez után hetente egyszer optimalizáljuk a beállításokat, vagyis a mérési adatok figyelembe vételével mindig oda csoportosítjuk a napi keret összeget, ami a legtöbb vásárlót-érdeklődőt hozza a lehető legkevesebb anyagi ráfordítással.
  • Minden hónap első munkanapján kimutatást küldünk a hirdetési kampányok eredményeiről.

Kérjen árajánlatot!