A Google Ads, a Facebook Ads és a YouTube hirdetési kampányai a vállalkozása számára
célzott módot biztosítanak arra, hogy személyre szabott üzeneteket juttasson el közvetlenül a
célközönségéhez. Ezekkel a szolgáltatásokkal könnyen nyomon követheti és mérheti az online
kampányainak sikerét, valamint könnyedén elérheti a potenciális ügyfeleit a közösségi médián
keresztül. Továbbá a hirdetéskezelési szolgáltatások használata analitikai betekintést nyújt a
felhasználók viselkedésére és preferenciáira vonatkozóan, amik a jövőbeli marketing stratégia
kialakítását jelentősen segítik.
Mit tartalmaz a hirdetéskezelés szolgáltatásunk?
Az általunk nyújtott Google és Facebook hirdetéskezelés szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:
- Facebook Ads, Google Ads, illetve YouTube hirdetési kampányok felállítása
- Facebook hirdetések optimalizálása
- Google keresési kampányok optimalizálása
- Display hálózati kampányok optimalizálása
- Remarketing, Dinamikus remarketing kampányok optimalizálása
- Videó kampányok optimalizálása
- Okostelefon optimalizálása
- Kulcsszó kutatás
- Szöveges hirdetések létrehozása
- Speciális hirdetések létrehozása (pl.: visszaszámlálás promóció végéig)
- Képes hirdetések létrehozása
- Hirdetés idegen nyelven
- Remarketing, konverziókövetési kód generálás, a beépített kódok ellenőrzése
- Programozói segítség a kódok beépítésében
- Kampányok teljesítményéről kimutatás havonta
Hogyan végezzük a hirdetéskezelést?
A hirdetéskezelést többéves szakmai tapasztalattal rendelkező szakértői csapatunk végzi, akik elhivatottak a szakma iránt, folyamatosan fejlesztik a tudásukat a közösségi média, a digitális marketing és az online kampányok területén a nemzetközi és a hazai trendeket követve.A hirdetési kampányok során folyamatosan szem előtt tartjuk a vállalkozása üzleti céljait, a célközönségének preferenciáit és a korábbi online kampányainak teljesítményét. Ezeket figyelembe véve biztosíthatjuk, hogy hirdetései az elvárt eredményeket érjék el és végső soron maximálisan megtérüljön a befektetése.
Üzleti céljai mentén személyre szabjuk hirdetéseit
A költségkeretet Ön határozza meg, mi azt beállítjuk így a rendszer soha sem fog többet költeni, mint a beállított napi limit.
Beállítjuk a földrajzi célzást is, így csak abban a városban jelenik meg a hirdetése ahol szeretné (vagy x kilométeres körzetben)
Lehetőség van hirdetés ütemezésre is, így beállíthatjuk akár azt is, hogy csak 8-18 óráig jelenjenek meg a hirdetések
Megválaszthatjuk milyen eszközön jelenjen meg a hirdetése (pl. okostelefon, tablet, asztali számítógép és laptop)
Mindent mi hozunk létre és állítunk be, így Önnek semmire sincs gondja.
Elvégezzük a kulcsszó kutatást, megírjuk a hirdetés szövegeket, létrehozzuk a képes hirdetéseket is (mindezt felár nélkül)
A legjobb hatékonyság érdekében szűkítéseket állíthatunk be, pl. csak a 40 feletti nőknek jelenjen meg a hirdetés. (ezt nem feltétlenül Önnek kell kitalálnia, de ha biztos benne, hogy kik veszik a termékét, akkor ez segít)
A hatékony, eredményes hirdetések alapja a jól beállított konverzió mérések. Mindent mérünk, ami mérhető, de leginkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy mely beállítás hozta meg a kívánt eredményt, vagyis melyik kulcsszó, melyik hirdetésszöveg mennyi kiadással mennyi bevételt hozott.
A hirdetéskezelés előtt átfogó vizsgálatot végzünk
- A szerződés megkötése után átvizsgáljuk a jelenlegi hirdetési fiókját, javítjuk a beállítási
hibákat, illetve létrehozzuk az új hirdetéseket. - A hirdetéskezelés előtt teljes körű ellenőrzést végzünk a weboldalán is, hogy pontosan
lássuk jelenlegi állapotában alkalmas-e az online hirdetési kampányokra, vagy milyen
változtatásokra van szükség a hirdetések indulása előtt. - A hirdetéskezelés kulcsa a hirdetések és a hirdetési fiók megfelelő beállítása, ezért az
indulás előtt átvizsgáljuk a jelenleg beállított méréseit a Facebook, a Google vagy a
YouTube fiókjában, leteszteljük a vásárlási folyamatot. - Ha valahol hibát találunk azt jelezzük, a mérések beállításait kijavítjuk, illetve a szükséges mérőkódokat kigeneráljuk és technikai leírás kíséretében elküldjük az Ön web programozójának.
- Ha elakadna, a mi fejlesztőnk segít a hiba keresésben és a megoldásban.
Heti rendszerességgel optimalizálunk, havi riportot készítünk
- A hirdetéskezelési szolgáltatásunk során szakértői csapatunk hetente egyszer
optimalizálja a beállításokat, vagyis a mérési adatok figyelembe vételével mindig oda
csoportosítjuk a napi keret összeget, ami a legtöbb vásárlót-érdeklődőt hozza a lehető
legkevesebb anyagi ráfordítással. - Minden hónap első munkanapján kimutatást küldünk a hirdetési kampányok
eredményeiről, hogy pontosan lássa a hirdetések hatékonyságát és hasznosságát.