Google banner méretek

A Google vizuális hirdetései széles körben megjelennek több millió webhelyen és alkalmazásban, beleértve a Gmail és a YouTube szolgáltatásokat is. A reszponzív vizuális hirdetések az eszközalapú hirdetések egy típusa, amelyek különböző eszközökön jelennek meg. Az eszközök, mint például a címsor, a leírás, a kép (banner) és az embléma, a hirdetések elemei. Az eszközalapú hirdetések létrehozásához meg kell adni a címsorokat, leírásokat, képeket és emblémákat. A Google mesterséges intelligenciája különböző kombinációkat alkalmaz ezekből az eszközökből az interneten, és folyamatosan optimalizálja a hirdetések teljesítményét.

A Google Ads display hálózaton a reszponzív vizuális hirdetések létrehozásával sokkal kevesebb méretben kell feltölteni a képeket mint korábban, mert a 3 méret formátum alapján a Google rendszere automatikusan és torzításmentesen átméretezi a szükséges méretre.
A reszponzív vizuális hirdetésekhez legfeljebb 15 kép tölthető fel 3 méretarányban, például fekvő, négyzet alakú és álló tájolásban. A képek maximális fájlmérete 5120 KB.

Az alábbi paraméterek alapján érdemes kiválasztani a banner béreteket a Google Display hirdetésekhez:

Fekvő kép (1,91:1)
Ajánlott méret: 1200 x 628px
Minimális méret: 600 x 314px

Négyzet (1:1)
Ajánlott méret: 1200 x 1200px
Minimális méret: 300 x 300px

Álló (9:16)
Ajánlott méret: 960 x 1200px
Minimális méret: 600 x 1067px

A feltöltött képek – az elrendezéstől függően – különféle méretben jelenhetnek meg. A képeket úgy méretezi át a rendszer, hogy illeszkedjenek az adott hirdetésméretekhez.

Fontos, hogy jó minőségű képeket használjon.
A képek segítenek, hogy a felhasználók megismerjék a vállalkozást, a termékeket és a márkát. Ennek megfelelően kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a hirdetések jó teljesítményt nyújtsanak.

A legjobb eredmény érdekében kerüljön minden olyan képet, amely:

  • Homályos
  • Invertált színű
  • Túl sok szűrőt tartalmaz
  • Szegély határolja a széleit
  • Nem világos
  • Fejjel lefelé áll
  • Vizuálisan ferde