Adwords stratégia

Az Adwords kampányok és hirdetések létrehozása előtt érdemes feltenni az alábbi kérdéseket, mert ezek segítségével lehet majd kidolgozni az adwords reklámok stratégiáját, az ideális felépítését.
– kik a potenciális ügyfelek, vagy vásárlók?
– mi jellemzi őket?
– meg lehet-e határozni korukat, nemüket, érdeklődési körüket?
– milyen témájú weboldalakat látogathatnak?
– földrajzilag mely helyre, vagy helyekre szeretnénk célozni?
– mekkora költségkeret áll rendelkezésre (vagy nekünk kell-e meghatározni a költségkeretet)?
– van-e fizikai címe a hirdetőnek és ott van-e kiszolgálás? (helybővítmény miatt)
– telefonon van-e lehetőség rendelni, kapcsolatot felvenni? (hívásbővítmény miatt)
– hány országban és milyen nyelveken kell hirdetni?
– van-e kiemelten fontos a szolgáltatások, termékek között, illetve mi a fontossági sorrend?
– mi a termék, a szolgáltatás, illetve az adott cég legnagyobb előnye amit reklámozni tudunk?
– van-e ingyenes szállítás, valamilyen konkrét akció, nagyobb engedmény, megtakarítási lehetőség, esetleg a minőséget kell-e inkább kihangsúlyoznunk?
– mi az elsődleges célja a hirdetésnek? (vásárlás, ügyfélszerzés, feliratkozók szerzése, brand építés, stb)
– hogyan tudjuk majd mérni az eredményt(konverziót), fel tud-e állítani egy elérendő célt?
– van-e már Adwords fiókja, Google Cégem fiókja, Youtube csatornája, bemutatkozó videója, Google Analytics és Search Console fiókja?
Ha ezekre megvan a válasz, el lehet kezdeni a kampányok megtervezését, a szükséges technikai beállítások kivitelezését.