A Remarketingben rejlő lehetőségek

A remarketingről érintőlegesen már beszéltünk, viszont mivel ez egy nagyon is fontos és hasznos célzási lehetőség, ezért egy külön bejegyzést szántunk ennek a témakörnek.

Remarketingről röviden
Ez a célzási beállítás lehetővé teszi, hogy azoknak a felhasználóknak jeleníthess meg hirdetést, akik már jártak az oldaladon. Működése szempontjából mindegy, hogy a látogató hogyan érkezett a weboldaladra, miután elhagyta az oldalad, tudod követni egyedi üzenettel, miközben ő más oldalakat megnéz.
A Remarketingben rejlő lehetőségek
Mi kell hozzá?
Egy úgynevezett remarketing címke szükséges a webhelyhez, azaz implementálni kell egy kódot a weboldalba. Ha jobban tetszik,  az egyszerűség kedvéért egy újabb kód beépítése helyett a Google Analytics-ben is aktiválhatod a remarketinget. Ezután már végzi is a dolgát ez a kódrészlet: gyűjti a listát a webhelylátogatókkal. Aki tehát járt már az oldaladon és kifejezetten téged keres, illetve visszatérő vásárló lehet, sokkal hamarabb és könnyebben megtalálhat Téged, ha használod a Remarketing célzást.
Ugyanis létrehozhatsz listákat a meglévőn kívül, mert van alapértelmezett lista az AdWords-ben, azaz az összes látogatót fogja gyűjteni, ha esetleg erről elfeledkeztél volna és nem állítottál be semmit. Viszont lehetőség van a céljaidnak megfelelően más listákat is létrehozni. Több és komplikáltabb listát is létre tudsz hozni az Analytics segítségével, például aki megnézett több oldalt, vagy 13 percig nézelődött az oldalon, vagy adott termék aloldalon járt.
Milyen lehetőségek vannak és hol tudod őket használni?
Amit talán a legtöbben ismernek az a Display hálózaton használt Remarketing célzás. Tehát bárhogyan is jutott el a felhasználó a weboldaladra, vissza tudod célozni egyedi üzenettel, és emlékezteted őt, hogy járt az oldaladon, és már ismerhet téged. Nagyobb valószínűséggel fog visszatérni, vásárolni, olvasni, követni Téged.
Ezen kívül már ismeretessé vált, hogy a keresési hálózaton is tudjuk használni a Remarketing listáinkat. Nagyon egyszerűen a Közönség fül alatt van lehetőség beállítani, illetve ajánlatkorrekciót tenni rá. Sokkal relevánsabb lehet az üzeneted, nagyobb valószínűséggel találsz célba ezzel az opcióval.
Természetesen video kampányoknál és alkalmazásoknál is használhatod a Remarketinget.
Összefoglalva a Remarketing beállítással azokat célzod, akik már meglátogatták bármelyik aloldalát a weblapodnak. Azokat, akik már jártak az oldaladon, egyedi üzenettel könnyen és egyszerűen vissza tudod célozni adaptív, html5, képes és videohirdetésekkel egyaránt.
 
Ha felkeltettük érdeklődésedet kérd neked szóló, egyedi árajánlatunkat!
ÁRAJÁNLAT KÉRÉS