Google Ads hirdetés-testreszabó, IF funkció

Adwords if funkcio

Így lehetnek a hirdetéseid sokkal célzottabbak
Mi lett volna,ha…?! Most nem kell találgatni: használjunk IF funkciókat!
Nem állíthatjuk a Google Ads fejlesztői csapatáról, hogy egész nap ülnek a babérjaikon. Lassan már mindennaposak az új funkciók. Amikor már azt hiszed, hogy tudsz mindent, jön egy újabb kísérlet, egy újabb lehetőség, amit ki kell próbálni. Persze, nem beszélve arról, hogy a felhasználói felület is rendszeresen változik.
De most maradjunk az új funkcióknál. Nem is olyan régen bújt elő egy olyan lehetőség, miszerint testreszabhatod a hirdetéseket IF funkciókkal az Adwordsben. Mit is jelent ez? Aki ismeri a hirdetés-testreszabókat, ez az új lehetőség sem lesz sokkal bonyolultabb, mint amit eddig használt. Annyiban könnyíti meg az életünket ez a funkció, hogy nem kell állandóan bántanod a hirdetéseket, ha változik egy adat a szövegben.
Google Ads IF funkció
Az IF funkcióval már a hirdetésed üzenetét is testreszabhatod a szerint, hogy ki és milyen eszközön keresett rá a kulcsszóra. Viszont ez utóbbi esetben nem kell használni hozzá külön forrást.
Az eddigi {=FeedName.AttributeName} kibővül egy új értékkel, amit még megadhatsz (a fentebb említett szöveg vagy eszköz lehetőségekkel bővítve).Valljuk be ez a funkció sokkal relevánsabbá teheti a hirdetéseidet, sokkal célzottabbá válhat az üzeneted is.
Google Ads IF Funkció beállítása

Frissítés:

Az IF funkció sajnos már elavult, nem használható a Google Ads rendszerében.

Jelenleg az alábbi funkciók támogatottak a reszponzív keresési hirdetéseknél:
– Kulcsszó beillesztés
– Földrajzi hely beillesztés
– Visszaszámláló

Felturbózzuk a bevételeit?

Adja meg az elérhetőségét és segítünk!