Mire való és hogyan használja a Google új áralapú versenyképességről szóló jelentését a Merchant Centerben?
Az áralapú versenyképességről szóló jelentés csak nemrég jelent meg a Google Merchant Centerben. Ez az új…
Az áralapú versenyképességről szóló jelentés csak nemrég jelent meg a Google Merchant Centerben. Ez az új…
A Google Ads új előrejelzési eszköze az aukcióstatisztikával, szezonális hatással és a kampányelőzményekkel segít dönteni azzal…
Avagy hogyan ne zárja ki magát cége marketingjéből? Cégvezetőként nem egyszerű feladat mindent kézben tartani és…
Az előző cikkemben a célállítás fontosságát igyekeztem kiemelni és azt, hogy miként érdemes sikeres stratégiává szelídíteni…
A marketing stratégia, az üzleti tervezés kiemelkedően fontos. Nem mindegy, hogyan valósulnak meg ezek az üzleti…
Jelen esettanulmányunkban szereplő ügyfelünk Bt-ként működő, kereskedelmi tevékenységet folytató családi vállalkozás egy sportjáték szaküzlettel webáruházzal. Már…
Megfelelő Költségkeret - mire mi elég? Amikor megkeres minket egy ügyfelünk, hogy szeretne új kampányt indítani,…
Gondolom mindenkinek ismerős, hogy amikor elkészült a weboldal, akkor derül ki, hogy be kellene építeni egy…
Ügyfélszerzés Facebook űrlappal A Facebooknak van egy nagyon hasznos, ám sokak által nem használt hirdetési kampánytípusa,…
Egy online marketing kampány mindig "több szereplős" játék: a sikerhez mindennek megfelelő összhangban kell lennie. Most…
Ügyfelek és laikusok is gyakran felteszik nekünk a kérdést: "bonyolult az AdWords használata?" - erre általában…