Megfelelő Költségkeret – mire mi elég?
Megfelelő Költségkeret – mire mi elég? Amikor megkeres minket egy ügyfelünk, hogy szeretne új kampányt indítani, akkor egy dologra szinte minden esetben rá kell kérdezni: ez pedig az, hogy mekkora legyen költségkeret, mennyit szeretne rászánni az új kampányra. Az esetek túlnyomó részében mindig egy nagy sóhaj a reakció és a tanácstalanság. Ez érthető is, hiszen […]
A Google Tag Manager
Gondolom mindenkinek ismerős, hogy amikor elkészült a weboldal, akkor derül ki, hogy be kellene építeni egy analytics kódot. Ezt természetesen elküldjük a webmesternek, aki beépíti, majd kiszámlázza az óradíját. Majd a Facebook pixelt is elküldjük, ez egy újabb kör, újabb kiadás és várakozás. Ez után jön a marketinges, aki jól tudja, hogy megfelelő mérések nélkül […]
Ügyfélszerzés Facebook űrlappal
Ügyfélszerzés Facebook űrlappal A Facebooknak van egy nagyon hasznos, ám sokak által nem használt hirdetési kampánytípusa, az Érdeklődő gyűjtő (Lead Ads) kampánytípus. Most ezt a területet járjuk kicsit körbe: mi ez, mire is jó és hogyan lehet igazán jól használni. Az Érdeklődőgyűjtő kampány felhasználási területei Ezen típusú kampánynál az elsődleges cél, hogy megszerezzünk bizonyos adatokat […]
Mi kell egy sikeres online kampányhoz?
Egy online marketing kampány mindig “több szereplős” játék: a sikerhez mindennek megfelelő összhangban kell lennie. Most összeszedtük azokat a pontokat, amiknek a megfelelő összhangja nagyban hozzájárulhat egy sikeres kampányhoz. Nagyon sokszor tapasztaltuk azt, hogy elég, ha csak az egyik hiányzik ebből a listából és már rögtön óriási zuhanás következik be az eredményekben. Kiváló minőségű weboldal […]
Gyakori AdWords kampánybeállítási hibák
Ügyfelek és laikusok is gyakran felteszik nekünk a kérdést: “bonyolult az AdWords használata?” – erre általában azt szoktuk mondani, hogy hasonló egy repülőgép műszerfalához. Ha tudjuk, hogy mit hol keressünk, mit hol “szabad” állítani, akkor nincs probléma – minden más esetben elég nagy gondokat lehet okozni. Ebben a mostani cikkben összeszedtük azokat a típushibákat, amiket […]
Facebook vs. Google AdWords: mikor hol érdemes hirdetni
Azt hiszem, hogy az vitán felül áll, hogy ha ma valaki online hirdetést szeretne feladni, akkor két felület közül választhat: Facebook vagy Google AdWords. De mi alapján érdemes választani? Mikor melyik lehet a jó döntés? Ezt a kérdést járjuk most kicsit körbe. Google AdWords – keresőhálózat A Google keresőhálózatán – tehát magán a Google keresési […]
Analytics beállításokról
…amit mindenképp tudnod kell Sokszor látjuk új ügyfelek esetén, hogy használják a Google Analytics ingyenes webanalitikai eszközt, de mégis van jó pár alapvető hiba, ami miatt rosszul értelmezhetik az adatokat. Lássuk először is, hogy mi ez a Google Analytics. Analyticsről röviden 2005 óta lehet igénybe venni az eszközt, aminek persze van egy fizetős változata is, […]
Konverziómérés: mi az és mire jó
Nagyon röviden összefoglalva konverziónak azt a felhasználó általi műveletet tekintjük, ami a cég számára értékkel bír. Ezek viszonylag széles skálán mozognak, de alapvetően két részre tudjuk osztani őket: mikro- és makro konverziókra. Mikro konverziók Mikro konverziók közé az apróbb, a felhasználó elköteleződését jelző „mérföldkövek” tartoznak. Ezek azok a pontok, amik végül elvezethetik őt a fő […]
5 alapvető hiba, amit kezdő Google Ads hirdetők elkövetnek
Az újdonsült hirdetők számára minden alapvető, az AdWords rendszere által feldobott lehetőségeket választják első kampányuk létrehozásakor. Természetes, hogy a vállalkozás vezetése mellett nem fogják a Google Súgót végigolvasni, vagy az ezzel foglalkozó portálokat végigpörgetni. A következő pontokban összeszedtük, mire érdemes odafigyelniük a hirdetőknek. Nem használnak kulcsszóegyezést Háromféle egyezési típust ismerünk, ami minden Google AdWords tudnia […]