Facebook hirdetési formák

A Facebook hirdetési rendszer számos lehetőséget kínál nekünk, ami közül könnyű választani, ha ismerjük a kampányunk célját, azaz tudjuk, mit akarunk.

A hirdetések formáját tekintve legtöbb esetben a képes hirdetések, poszt kiemelések, galériaszerű és videó hirdetéseket választhatod. Egyes kampánytípusoknál csak szöveg vagy csak kép, posztszerű hirdetések mellett is dönthetsz. Külön mobilra tervezett úgynevezett Canvas hirdetési formulát is kipróbálhatjuk. Íme, a legnépszerűbbek!

Linktípusú képes hirdetések

Célja, hogy a weboldaladra tereld a forgalmadat. Ha bármilyen blogot hirdetsz, új információt osztasz meg, és az a célod, hogy további információért kattintsanak a weboldaladra, érdemes ezt a formátumot választanod.

Hogy csináld?

A leírásban a legfontosabb gondolatot szedd össze, a főcímnek adj egy ütős címet, a szöveg résznél pedig részletesebb, de még mindig csak 1-2 mondatot használj, amiben elmondasz még az adott ajánlatról több infót.

Carousel

Hirdetési galéria néven fut, ahol több képet tudsz egy hirdetésben megmutatni. Legyen szó aktuális akcióról, ajánlatról, legújabb termékekről. Akár 10 képet is feltölthetsz, habár legjobb a 4-5 képből álló hirdetésgaléria.

Hogy csináld?

Itt is meg tudsz adni néhány kulcsfontosságú tényezőt a hirdetés szövegében. Ezt még kibővítheted a képek alá írt, viszont korlátolt karakterszámú infókkal, ezek alá pedig afféle másodlagos szövegként plusszban 1-2 hasznos tudnivalót közölhetsz a termékről; esetleg az ár megadása lehet is egy opció.

Canvas

Ezt a hirdetési formát mobilra optimalizálták, tehát csak mobileszközön jeleníthető meg. Természetesen a hírfolyamban fog megjelenni, amibe képet és videót is elhelyezhetsz! Tartalmazza a hírfolyamban megjelenő szöveget, címet és leírást. Például ha van egy sokatmondó videód, ami bemutatja a szolgáltatásod, esetleg tippeket ad, trükköt mutat be, netán hogyan-készítsd-el típusú rövidfilmed van, (ráadásul a célcsoportod a mobilon lóg), a Canvas-t neked találták ki.

Collection

Újdonságnak számít a Facebook formulák között. Mobilra készítették és szintén tehetsz bele videót! Itt az a különbség, hogy egy fő kép alatt megjelennek a termékek is, amiket megjelölhetsz plusszban a hirdetésben. Természetesen webshopok számára az egyik jól működő hirdetés is lehet.

Facebook lead ads – azaz feliratkozó – gyűjtő hirdetések

A Lead elnevezés megfelel akár egy űrlap kitöltésnek is. Maga a hirdetés előnézete olyan akár egy hagyományos hirdetés: bejegyzés, kép, cím és szöveg. A cselekvésre ösztönzés gomb (CTA-call to action) lehet akár: iratkozz fel hírlevelünkre, jelentkezz most, töltsd le az űrlapot. Ha van egy kivételes e-bookod, tele igényes tartalmakkal, ez a fajta hirdetési típus kiváló lehet neked.

 

Ha felkeltettük érdeklődésedet kérd neked szóló, egyedi árajánlatunkat!

ÁRAJÁNLAT KÉRÉS