Vagy kihagynak, nem vesznek figyelembe különböző okok miatt. A hibák mellett néhány eszközt is megemlítünk, ami segíthet javítani számos problémát. Lássuk tehát hogyan folytatódik a lista.
Előző bejegyzésben azokról a gyakori hibákról írtunk, amelyekkel a legtöbben tisztában sincsenek, hogy valójában azok tényleg rossz pontok a Google keresőmotorja szemében. Biztos vagyok benne, hogy ki lehetne még egészíteni ezeket a pontokat, azonban hangsúlyozom, hogy csak a leggyakoribbakat említjük ebben a részben.
H1 – H6 tag-ek
Kihagyhatatlan fontosságú a check list-ben, ha a H-tagek (header, címsorok) nincsenek megfelelően használva. Ezeknek egyedinek kell lenniük az egész weboldalon, tehát ne copyzd le az összes tag elnevezését. A H1-H3 címsorokban a kulcsszó, amivel foglalkozik a weboldal (amit árul, amiről szól), mindenképp szerepeljen, legjobb, ha az első szó az.
A H4-H6-ig címsorokból lehet több a weboldalon, a tartalmi mennyiségtől és jellegtől függően persze. Fontos, hogy ne legyenek a H1-el teljesen megegyező szövegek. Szerepelni kell benne a kulcsszónak. Ezek mind ugyanúgy címsorok, és a H1 alatt helyezkednek el.
Alt és title attribútum
Minden egyes képnek lennie kell alt és title attribútuma, illetve ezek tartalmazzák az adott oldalhoz tartozó legfontosabb kulcsszót/kulcsszavakat. Tehát ne úgy nevezd el a képeket, hogy: kep1234.
Mobilbarát
Nem mobilbarát a weboldalad? Ezt sürgősen orvosolnod kell. A reszponzív weboldalak, melyek a képernyők méretéhez igazítják az oldalad, teljesen jó. Persze, azért a csak mobilra tervezett weboldalakat kezdi preferálni a Google, de egyenlőre egy ilyen dizájnnal is jóban leszünk! Itt tudod leellenőrizni, hogy megfelelő-e az oldalad.
PageSpeed
Sok esetben még az AdWords hirdetéseket is letitltja a rendszer, ha lassan tölt be az oldalad. Ezt is könnyen le tudod csekkolni, van már rá számos eszköz, ami meg is mutatja a hibákat. (Ezt pedig itt tudod ellenőrizni a Google Pagespeed eszközzel.)
W3C validátor
Ha ügyes vagy és jó az oldalad, akkor ez az ingyenes eszköz sem fog hibát találni.
Meglepő, de fontos
Sokan még mindig azt hiszik, hogy a meta keywords használatával megváltják a világot. Sajnos, ennek már egy ideje nincs értelme, hiszen a Google 2009 óta „nem törődik vele” ugyanis tartalom alapján állapítja meg a releváns kulcsszavakat.
Ha felkeltettük érdeklődésedet, kérd neked szóló, egyedi árajánlatunkat!
ÁRAJÁNLAT KÉRÉS