A Google ismét a hirdetők kedvében jár: kiterjesztette az ajánlattételi és költségvetési szimulátorok elérhetőségét az intelligens ajánlattételi stratégiákra. De hogyan profitálhat ön is ebből?
A cél-ROAS-ajánlatszimulátor
Eddig az ajánlatszimulátor csak a kézi és a CPA licitálásnál volt elérhető, mostantól viszont a cél-ROAS kampányoknál is. De kezdjük az elején: mire is valók ezek a szimulátorok?
Ezek az ajánlatszimulátorok abban vannak a segítségünkre, hogy lássuk, milyen teljesítményt érhetnének el az egyes Google Ads hirdetéscsoportok és kampányok bizonyos költségvetések mellett. Eddig ezeket csak kézi ajánlattétellel vagy a cél-CPA-t használó kampányok esetén lehetett használni. Most viszont a Google egyszerűsítette a hirdetők dolgát: „annak érdekében, hogy még több statisztikát lehessen megtekinteni még több különféle kampányról, az ajánlatszimulátorok mostantól támogatják a cél-ROAS ajánlattételi stratégiát, továbbá egy új költségkeret-szimulátor is rendelkezésre áll” – fogalmaz a Google.
Kattintások és konverziók a maximumon
Az ajánlattételi költségvetési szimulátorok röviden abban vannak a hirdetők segítségére, hogy megtalálják az ideális költségkeretet a teljesítmény maximalizálásához – azaz minél olcsóbban érjünk el eredményeket, legyen szó bármilyen konverzióról, vásárlásról, kapcsolatfelvételről.
Hogyan húzhat hasznot a Google újításából?
A szimulátorok böngészése önmagában nem sok mindent ér, ha nem tudjuk, mikor és milyen kulcsszavakra hirdessünk, a weboldalunkon milyen tartalmakat tegyünk közzé, vagy, hogy egyáltalán mit is lehet kihozni abból a büdzséből, amit online marketingre szánunk. Az online marketing és hirdetések tervezése nem ötperces feladat vagy szükséges rossz. A megfelelő hirdetési stratégia elengedhetetlen ahhoz, hogy profitot termeljen, és ha rosszul csinálja, ahelyett, hogy bevételeit növelné, még rá is fizethet. Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a maximális teljesítményt tudjuk kihozni hirdetéseiből!
Vegye fel velünk a kapcsolatot!