Hogyan hirdesd meg több ezer termékes webshopod?

Mielőtt kétségbeesnél, hogy neked kellene összeszedni minden terméked külön aloldalára vagy kategóriaoldalára landoltató kulcsszavakat, és ebből a termésből felépíteni a kampányokat, hirdetéscsoportokat, a hirdetésszövegeket pedig megírni, nyugodtan fellélegezhetsz: van megoldás!

Nem is akármilyen! A Google AdWords rendszerén belül található egy olyan kampánytípus, amely megkönnyíti a dolgunkat! Még a jól kidolgozott, szorgos munka során is előfordul, hogy kimarad egyes szókészlet, szóhasználat, de legfőképpen termék megnevezés, amit figyelmen kívül hagyhatunk. Nem gondolunk arra, hogy a felhasználó számára érdekes lehet és keresi azt a terméket.

Sokszor, ha új termékek kerülnek fel a weboldalra, előfordul, hogy ezek jóval később fognak a Google AdWords felületére is felkerülni, mert a rengeteg termék feldolgozása, figyelése, a kampány optimalizálása mellett körülbelül lehetetlen.

A dinamikus keresési hirdetés lehetővé teszi, hogy minden releváns és pontos keresésre megjelenhess.

Hogyan működik a dinamikus keresési kampány?

A webhely tartalmát használja fel rendszer: a felhasználó keres, és ha ez a szó, kifejezés meg is található a honlapodon, aminek egyedi url-je van, jól felparaméterezett kategóriaoldalad, akkor természetesen meg is jeleníti a hirdetésedet, ezekkel a releváns tartalmakkal kiegészítve.

Tehát, neked nem kell mást tenni, mint beállítani a célzást, és a leírást kell megírnod a hirdetés szövegedben, ugyanis a többit kiegészíti a Google automatikusan (a keresett kifejezéssel, ami a címsorban található meg, illetve a landing oldaladdal, az egyedi termékoldaladra viszi a felhasználót).

Milyen célzást lehet használni?

  • Minden weboldal: ebben az esetben a Google-index határozza meg a releváns kereséseket és jeleníti meg a hirdetést.
  • Adott oldalak: itt érdemes kategória oldalakat külön megadni, hogy a leírást mindenképp adott csoportokra/típusokra szabhasd. Beállíthatsz olyan oldalakat, melyekben csak adott szavak szerepelnek, másik lehetőség, hogy az adott szöveg az URL-ben szerepeljen, vagy az oldal tartalmában.
  • Oldalhírcsatorna: ez egy a hirdető által feltöltött és frissített adattáblázat, amiben a hirdetendő termékek linkjei vannak. Tehát lehetőség van arra, hogy ne az összes terméket hirdesd a weboldalon, hanem csak azokat, amiknek például az ára több, mint 3000 Ft, mert ennél olcsóbb terméket nem túl gazdaságos hirdetni az AdWords-ön keresztül.)

Fontos megemlíteni, hogy azok a termékek, amelyek nincsenek raktáron, készlethiány áll fenn, mindenképp zárd ki. Ezt egyszerűen úgy tudod megoldani, hogy az AdWords felületén a Kulcsszavak fülön a Kizáró kulcsszavak hozzáadása opciót választod, és felveszed azokat a termékeket, amelyek nem találhatóak meg nálad.

Összefoglalva nemcsak időt takarítasz meg, de a legrelevánsabb felhasználóidat éred el vele. Ezenkívül gyakran és automatikus frissülnek a hirdetéseid. A hirdetésszövegeidnek is nagyobb lesz az átkattintási aránya, ha a hirdetésedben és a weboldalon is a felhasználó a számára megfelelő tartalmat találja.

 

 

Ha felkeltettük érdeklődésedet kérd neked szóló, egyedi árajánlatunkat!

ÁRAJÁNLAT KÉRÉS