Így kerülj fel a Google Térképre

Google térkép

Sokaknak még mindig fejtörést okoz, hogyan jelenhet meg a Google térképen a vállalkozásának a címe. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk, hogyan tudsz regisztrálni és felkerülni a térképre, illetve ebből fakadóan milyen további lehetőségeid adódnak.

Google Üzleti Profil (Google Cégem)

Így kerülj fel a Google Térképre
Így kerülj fel a Google Térképre

A Google térkép egy ingyenes szolgáltatás, amelyen keresztül a vásárlóid könnyedén rád találhatnak.
Ezen a honlapon elindulva tudod a vállalkozásod pontos címét megadni. Ha van már google fiókod, akkor be kell jelentkezned, ha nincs, hozz létre egyet. Miután megadtad a céged nevét, pontos címét és a vállalkozás típusát, az új fiókoknál videós igazolsát fog kérni a Google, de néha még igazoló kódot küld telefonon vagy postai úton küldött levél formájában. Az utóbbi beletelhet 2-3 hétbe is, viszont a Google így tudja ellenőrizni, hogy azon a címen tényleg a Te vállalkozásod van.
Így kerülj fel a Google Térképre
Képekkel és rövid bemutatkozással mindenképpen érdemes színesíteni a google üzleti profil fiókodat. Miután igazoltad a vállalkozásodat, már meg is jelensz élesben a térképen.
Több szempontból is jó, ha fent vagy a térképen. Azon kívül, hogy a közelben lévő ügyfelek hamarabb besétálnak az üzletedbe miután rád találtak a Google-ön keresztül, (ha például csak keresnének egy fodrászatot néhány km-es távolságban a lakhelyüktől), még a Google Ads hirdetésben is tudod használni helybővítményként.

Azaz, ha valaki rákeres a termékedre/szolgáltatásodra, azonnal látja, hogy hol vagy helyileg, nem kell keresgélni még az oldaladon, rákattint és már akár tervezheti is az útvonalat hozzád.
Erre persze akkor van lehetőséged, ha hirdetsz is az Ads-en keresztül. Ha ugyanazzal az e-mail címmel vagy regisztrálva a Google üzleti profil fiókba, mint amivel az Ads hirdetéseket is kezeled, egyszerűen a Hirdetésbővítmények fül alatt, a helybővítményt kiválasztva tudod szinkronizálni a regisztrált címet vagy címeket. Ha nem egyezik az e-mail cím, akkor pedig tudsz küldeni egy hozzáférési kérelmet a Google Üzleti profil tulajdonosának az AdWords fiókon keresztül, aki miután engedélyezte ezt a kérelmet, már tudod is szinkronizálni a helyszíneket.

 
Ha kérdésed lenne vagy felkeltettük az érdeklődésedet, kérd neked szóló, egyedi árajánlatunkat!
ÁRAJÁNLAT KÉRÉS

Felturbózzuk a bevételeit?

Adja meg az elérhetőségét és segítünk!