A Remarketing fogalma nem lehet ismeretlen egy aktív AdWords-öt használó számára. Már nagyon régen elérhető ez a kiváló célzási lehetőség. Ami még profibbá tette a Remarketing-lista teljeskörű kihasználtságát, az nem más, mint az RLSA.
Mi is ez a Remarketing?
Azokat a látogatókat célozhatod meg újra, akik már jártak az oldalon. Ez azt jelenti a felhasználó böngészőjében tárolt sütik alapján lehet visszacélozni őket releváns képes, szöveges és videó hirdetésekkel.
Kiváló opció lehet egy webshop esetében, ha még nem vásárolt a látogató, és még csak gondolkodik a lehetőségén, Te pedig visszacélzod őt. Később meggondolhatja magát, miután újra látta a termékedet, és később még jobban beleszeret. Természetesen márkanövelés céljából is elengedhetetlen ez a célzási módszer.
És akkor az RLSA?
Sok kezdő hirdető még nem ismeri ezt a lehetőséget, ami annyit jelent, hogy az AdWords keresési kampányai esetében is használhatod a Remarketing-listádat. Ebben az eseben a ‘Közönségek’ fül alatt találod a listát. Meg tudod célozni tehát azokat a látogatókat, akik már rákerestek a termékedre, jártak is az oldaladon. Akár vásároltak, akár nem, ha megint rákeresnek a Te portékádban lévő termékre, megjelenhetsz nekik a toppon. Ehhez persze szükséges, hogy a listádra tegyél pozitív ajánlatkorrekciót.
Szintén nagyon jól jöhet például egy szépségiparban tevékenykedő cég esetében, ahol a terméke fogyóeszköz, és folyamatos utánpótlásra van szüksége a vásárlónak. Könnyen célozhatod azokat, akik már régebben vásároltak tőled.
Ha ilyen kampányokat hozol létre, sokkal relevánsabb üzenetekkel szólíthatod meg őket. Hidd el, megtérül!