Új licitjavaslati lehetőség az AdWords-ben

Új funkcióval állt elő a Google a CPC ajánlatokkal kapcsolatban.

Eddig is be lehetett állítani azokat a mutatókat, amelyek azt jelezték, hogy mennyit ajánl a rendszer az első oldalon való megjelenéshez, valamint azt is, hogy az első pozícióra mennyi a licit. Viszont sok hirdető ezzel nincs tisztában, nem beszélve arról, hogy nem túl világos számára az elnevezés. Másik opció, hogy nem találja meg ezeket az oszlopokat, ugyanis ez nem az alapbeállítást képezők egyike!
Tudniillik, hogy ha kézi CPC-t, azaz manuális licit ajánlattételt állítasz be – ahogy benne is van a nevében – , Te magad tudod emelni vagy csökkenteni a CPC-ket, azaz, hogy mennyit is vagy hajlandó fizetni adott kulcsszóért.
Ebben az esetben a szokásos box helyett, ahol ezeket a CPC-ket lehet módosítani, megjelent egy újdonság, ami megmutatja nekünk, hogy adott CPC-ajánlatok esetén, hol helyezkedne el a hirdetésünk.
Három lehetséges megoldást tár elénk a Google. Az egyik licit, amit felajánl, az a keresési eredmények első oldalán való megjelenéséhez mutatja meg az összeget. A másik variáció a minden organikus eredmények feletti licit ára. Kizárásos alapon maradt a harmadik lehetséges változat, ez pedig a minden egyéb hirdetés felett. Ezek az elnevezések sokkal egyértelműbbek lehetnek akár egy kezdő hirdető számára is.

Minden kulcsszó esetében lehetséges, hogy megmutassa a liciteket az AdWords?

Ezt a licitszimulátort nem tudjuk használni minden egyes kulcsszónál, csak néhány esetben üti fel a fejét. Ha az adott kulcsszó CPC-je annyira alacsony, hogy nem jelenik meg az első oldalon sem, akkor csak azt a CPC ajánlatot mutatja meg, ami az első oldalon való megjelenéshez szükséges.

Hogy is néz ki ez az ajánlatszimulátor a valóságban?

Új licitjavaslati lehetőség az AdWords-ben