Újdonságok, amit az új AdWords adhat

Adwords trükkök

A felhasználói élmény mellett a fejlesztők bónusz funkciókat is elültettek az új Google AdWords-be.

Az új felületről hallottunk már sok jót és sok rosszat is. Mivel még csak béta verzióban próbálgathatjuk, sokan visszatérnek a régi felülethez. A folyamatos fejlesztés és munka viszont meghozza a gyümölcsét. Higgyétek el nekem, hogy nem fogjuk megbánni, ha végre elérhető lesz a teljes valóságban és 100%-os működésében. Amit majd másodjára meg kell szokni az elrendezésen kívül, azok az elnevezések. Sok helyen változtatták ezeket is.
Újdonságok, amit az új AdWords adhat
Mivel ezeket az új funkciókat nehéz elsőre megtalálni, ezért összegyűjtöttünk néhányat, hogy ne kelljen keresgélni, ha már Te is ezt fogod használni. Időbe telhet, mire megszokod az új megjelenést és elrendezést, de ezek az új funkciók nagyon vonzóak, és kényelmesen lehet dolgozni rajta.

Az új AdWords előnyei

Amit elsőre állíthatunk néhány kattintás után:

  • Sokkal gyorsabb, mint a jelenlegi felület
  • Átláthatóbb, letisztultabb design-nak örvend
  • A diagramok áttekinthetőbbek, könnyen vizualizálható adatokat láthatunk
  • Informatívabb, az új nyitóoldal azonnali adatokkal szolgál

Az új felületen található az „Áttekintés” (Dashboard) rész, ahol akár fiók, kampány vagy hirdetéscsoport szinten azonnal láthatjuk a legfontosabb mutatókat. A kattintások, megjelenések, konverziók számát, valamint a költséget tartalmazó mutatókat, jól elkülönített, színekkel szétbontva egyszerűen lekövetheted, merre haladnak a kampányaid. A fehér nyilakra kattintva azonban más mutatókat is kiválaszhatsz, mint például a CTR, átlag CPC, költség/konverzió, konverziós arány, keresési megjelenítés arány és az átlag pozíció.
Újdonságok, amit az új AdWords adhat
A Dimenziók lapfülön láthatod, hogy mely napok és napszakok teljesítettek jobban, és melyek azok, amik a legkevésbé. Az új felüleleten könnyedén áttekintheted diagrammok segítségével, mikor érkezett például ajánlatkérés a legolcsóbban, és mikor a legdrágábban. Sokkal gyorsabban állíthatsz be ajánlatkorrekciót adott időszakokra.
Újdonságok, amit az új AdWords adhat

Ami pedig Coming Soon

Sajnos, nagyon sok lehetőség, amivel már kecsegtetnek minket, nem elérhető Magyarországon, de néhány igen hasznos funkció és beállítási lehetőség viszont igen.

Ilyen lesz a közönség oldal

Egy új fül, ahol egyetleg helyet biztosít a közönség célzásának és optimalizálásának a kezelésére. Google marketing Next-ben jelenik meg. (Erről innen olvashattok még többet.)

N-gramm

A kulcsszavak fülön a kampányok áttekintésekor, megjelenik a keresési kifejezésekben szereplő szavak. Minél sötétebb a határ egy szó vagy kifejezés körül, annál több megjelenést kapott. Láthatod egy felugró ablakban a kattintások, megjelenítések és konverziók statisztikáját is.
Újdonságok, amit az új AdWords adhat

Céloldal teljesítménye

A hirdetők ezentúl meg tudják nézni a különböző céloldalaik teljesítményét egy helyen. Cél, hogy a hirdetők úgy optimalizálják az oldalakat, hogy jobb felhasználói élményt nyújtsanak a látogatóiknak, különösen a mobileszközökön.

Egyéni piacra kerülő közönségek

A piacon belüli közönségek eljutnak a keresési kampányokhoz is. Olyan egyedi, piacra kerülő közönségeket is elindít a Google, melyek a hirdető weboldalán, a kampány teljesítményén és üzleti céljain alapulnak.
Ez csak néhány újdonság és változtatás! Az új felület sokkal áttekinthetőbb, adatvizualizáltabb lesz, alig néhány kattintás után látható, hogy merre haladj tovább a kampányaiddal, mit érdemes beállítani, vagy éppen milyen kulcsszót kell leállítani, milyen időszakban aktívabbak a felhasználók.
Adwords kampány kezelés szolgáltatásunk segítségével levesszük ezt a terhet a válladról, folyamatosan kihozzuk a maximumot a kampányokból.
Ha felkeltettük érdeklődésedet kérd neked szóló, egyedi árajánlatunkat!